Konuşanlar 2. Sezon 29. Bölüm Tanıtımı / Konuk: Yılmaz Vural

  görünümler 297,783

Konuşanlar

Bu bölümümüzde konuk Yılmaz Vural.

►Kanala abone olmayı unutmayalım ve en beğendiğiniz şakaları yoruma yazabilirsiniz.. 🤗🤗

►Konuşanlar kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. 🤗 Konuşanlar kanalına abone olmak için: bit.ly/3dnWD01

► Hasan Can Kaya Instagram Hesabı: hasancankay...

► Hasan Can Kaya Twitter Hesabı: kayahasancan?s=08

YORUMLAR
Konuşanlar
Konuşanlar 24 gün önce
Konuşanlar kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. 🤗 Konuşanlar kanalına abone olmak için: bit.ly/3dnWD01
Adem Temizalay
Adem Temizalay 20 gün önce
Anne baba nız sizler böyle mi öğretiyo yazıklar olsun bu proğramı yapana yaptırana
Faris Gul
Faris Gul 24 gün önce
Bolumleri uzun yayımlamıyorsa dislike atalim .trekklik yapma bu ne kisa bolumler
mesele Vatansevdasi
mesele Vatansevdasi 24 gün önce
Abi 0surmadan sıçana LCD tv hediyesi varmis programda doğru mudur
Ufur Koc
Ufur Koc 6 saatler önce
Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizde iken Bizi bizden mi sorarlar
SNIKK4Z
SNIKK4Z Gün önce
Arkadaslar exxen den izleyince küfürlü yerlerde sansür var mi? Umarim yoktur, ona göre üyelik acacam
Yusuf adıgüzel
Yusuf adıgüzel 6 saatler önce
Sansür yok
Volkan 61
Volkan 61 Gün önce
30.bölüm niye gelmiyor, exxen den başka yere mi geçtin yapraam
[*AyBüŞŞ*]
[*AyBüŞŞ*] Gün önce
Ya adama neler diyorlar yok adamlarda edep yok bilmemne yok siz gidin bir kendinize bakın ilk önce yemin ederim bu adamın videolarını paylaşanların altına neler yazıyorlar ya vallahi oraya yazmadım buraya yazayım dedim adam insanı güldürmek için elinden geleni yapıyor ve şu zamanda zamanlarda gülmeye ihtiyacımız varken ve bu ihtiyacımızı gideriyor helal olsun emeği geçen herkese teşekkür ederim sonuna kadar arkanızdayım sizleri seviyorum.... ;)
huseyin eryigit
huseyin eryigit 2 gün önce
Kısa Ve Anlamlı : Paragöz
H.Şule Celik
H.Şule Celik 2 gün önce
Konuşanlar all stara bilet almak isteyen var mı
Emrah Kkoca
Emrah Kkoca 2 gün önce
Büyüklerimiz derdi;Delikanlı adam başkasını şahit tutmamak için geçmişine dayalı yaptığını ettiğini anlatmaz😎
Ferhat Demir
Ferhat Demir 3 gün önce
Gülmek bile parayla . Fakiriz diye izleyemiyoruz...😢
Irmak Yüncü
Irmak Yüncü 3 gün önce
Yarın ki all stara 1 protokol biletim var isteyen yazsın
Arslan Aslan
Arslan Aslan 4 gün önce
Karımı satıyo nedir bu kadar izleniyo bu düdük. Seviyoruz lann kızma. Ama düşünmüyoda değilim😎
bedirhan güzeldere
bedirhan güzeldere 4 gün önce
Exxen den de her bölümü bitirdim şimdi napacuk?
Özkan Özkurt
Özkan Özkurt 7 gün önce
Yakup Kadri Karaosmanoğlu'nun soddom ve gomoresi
Ali Tas
Ali Tas 9 gün önce
"Ben hepsine birden bakardım ya" 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Selcuk Uslu
Selcuk Uslu 10 gün önce
Seni çok seviyodumda para için sattın bizi olmadi bu haraket
DİLAN CHEF ADAYI
DİLAN CHEF ADAYI 13 gün önce
Argo konuşmayı da sanat sanıyorlar. Yazık ...ülkeyi bataklığa sürüklemeyi bırakın artık.
Yuri Yubar
Yuri Yubar 20 gün önce
Turkiye bumu?
Enes Elitaş
Enes Elitaş 22 gün önce
Abi videolar süper senin gibi devamını beklerim birgün izlemeye gelcem senin için istanbula emin ol böyle cevaplar duymamışsındır 🤑
behtanmehter
behtanmehter 22 gün önce
İşteeee bizim bölüm 🥰
Hasan Kılıç
Hasan Kılıç 21 gün önce
Bankacı hanım 👏👏👏👏👏
Elif bera
Elif bera 22 gün önce
😁
Nisa yurt
Nisa yurt 22 gün önce
Aynen kanka
Baharın Dünyası
Baharın Dünyası 23 gün önce
4,5 G diye bir şey var
Tgb KLC*
Tgb KLC* 23 gün önce
Bunun için bir de exene para verenler mi var
Mehmet Demir
Mehmet Demir 23 gün önce
La fakirler şifremi vereyimde izleyin 🤭😀
i
i 23 gün önce
Abi şerefsizlik yapma be biraz uzat amma cimrisin
Gordon Protoss
Gordon Protoss 23 gün önce
david backham değilmi o
Özgün GÜNER
Özgün GÜNER 23 gün önce
TRpost siplemeyen konuşanlar
blog yağmur
blog yağmur 23 gün önce
1 dk eğlendik çok bile değil mi
Leader Oktay
Leader Oktay 23 gün önce
Efsana bir bölüm geliyo belli
merke ekrem
merke ekrem 23 gün önce
Bölümlerin süresi neden kısalmaya başladı eskiden daha uzundu bölüm süreleri en azından 60 dk altına düşmesin🙃
Hakan Tekerli
Hakan Tekerli 24 gün önce
- aşkım mikrofon bize gelirse yılı yanlış söyleyelim mi çok komik olur
Olgun tecrubeli Tecrubeli
Olgun tecrubeli Tecrubeli 4 gün önce
Evet hatta tarihi unuttum dese daha komik olur dalkavuklar otomatiğe bağlanmış gibi biri osursa guluyorlar
Olgun tecrubeli Tecrubeli
Olgun tecrubeli Tecrubeli 4 gün önce
😀
ENES YAĞMUR
ENES YAĞMUR 24 gün önce
İnsan bari hemserisine kalp dağıtır vijdansiz
GökhanS. 1903
GökhanS. 1903 24 gün önce
Bitik program
Emir Kaya
Emir Kaya 24 gün önce
Uras kaygılaroğlu'nu da bekliyoruz konuklara
Aliihsan Küçük
Aliihsan Küçük 24 gün önce
Konuşaları 1 yıldır izliyoruz arkadaşlar hepimizin anasını ağlattı.
Egemen Bilgi
Egemen Bilgi 24 gün önce
Çok uzun olursa Acun Abi kızar demeyin öyle 😂
Hüseyin Bayduz
Hüseyin Bayduz 24 gün önce
Yaşasın Dizipal 😂
akif kaan
akif kaan 24 gün önce
3G Yılmaz Vural Beyefendiii
Hasan Basri Erkenen
Hasan Basri Erkenen 24 gün önce
hala ta.ak geçer gibi buraya video mu atıyor bu sdhjfgasasdf
Merve Aytekin
Merve Aytekin 24 gün önce
😂😂
İsa Karataş
İsa Karataş 24 gün önce
Böyle konuklarla gel bize yiğidim 😂😂
ahmet önder
ahmet önder 24 gün önce
Yılmaz Vural Hocam kral 💛💙💛💙
Tegin Noyan
Tegin Noyan 24 gün önce
0:11 öndeki teyzenin gülerken dişi düşecek😂😂
Emre Polat
Emre Polat 24 gün önce
😄
Mutlu İKM
Mutlu İKM 24 gün önce
Kadınlar...😂
murat ŞUTANRIKULU
murat ŞUTANRIKULU 24 gün önce
BU KADAR UZUN TANITIM VİDEOSU ATMASAN MI BEBİŞ 😂
Enes Ozturk
Enes Ozturk 24 gün önce
Arkadaşlar tabii ki de TRpost'u boşlamayacağım sjsjsjsjsj
özgür çetin
özgür çetin 24 gün önce
Cuma günü kendimi göreceğim için çok heyecanlıyım😁😁gülmekten sictirdim😁
özgür çetin
özgür çetin 24 gün önce
@Lelouch vi İBOritania yazıyor ya:)
Lelouch vi İBOritania
Lelouch vi İBOritania 24 gün önce
Adın ne bende gitmiştim
ali Eymen
ali Eymen 24 gün önce
Geliyor geliyor adamım geliyor
Nobody
Nobody 24 gün önce
Bi gün biri burda beni de anlatacak diye korkanlar vardır :))
Özgür Güney
Özgür Güney 24 gün önce
Oğluna da randevu süper !!!!! Kim kiminle nerede nasıl ? Çamur sabunu al eline asıl....🤣🤣🤣😂 Çok normal geliyor artık böyle şeyler toplumda çürüme var ...Kimse memnun değil her kesimden herkes arayış içinde..... bebiş...
ali arslan
ali arslan 24 gün önce
Kadına üzüldüm 😅
Ş̸ü̸k̸r̸ü̸
Ş̸ü̸k̸r̸ü̸ 24 gün önce
Türk futbol tarihine altın harflerle yazdıran duayen yorumcu teknik direktör geldi Sir Yılmaz Vural 🤭😋
mercan seven
mercan seven 24 gün önce
Exxen olduğunu konuşanlar günü geldiğini farkettiğimde hatırlıyorum 😅
Medine İnalöz
Medine İnalöz 24 gün önce
Bölüm yayınlandı mı bakmadım exxen’e
sari kanarya
sari kanarya 24 gün önce
çok uzun olmuş hasan can biraz daha kısalt
YASİN KIRAN
YASİN KIRAN 24 gün önce
Yılmaz hocam candır ❤️
malika alidjanovna
malika alidjanovna 24 gün önce
Ayyy Hasan Can cansın can 👏👏👏😍😍😍🤗🤗🤗
odibo
odibo 24 gün önce
9.99 TL verip exxen den izlemeyen tayfa buradaki tanıtım videosunu kısa buluyor :) sevgi fedakarlık ister basın parayı uzununu izleyin exxen de :)
bade
bade 24 gün önce
Tm
Kasım Ezdinșer AK
Kasım Ezdinșer AK 24 gün önce
uzun metrajlı film gibi biraz kısa olsun :)
Şahin Öztürk
Şahin Öztürk 24 gün önce
Günlük doz 🤣
Bilal Demir
Bilal Demir 24 gün önce
Bu mu ya bu kadar yani
Nesrin Gider
Nesrin Gider 24 gün önce
Bir dakikalık video için on dakika beklemek dhkhdfbmölhxxgdxx
Salih Ateş
Salih Ateş 24 gün önce
Yılmaz Vural mı ?😯😯
Kardem Sahin
Kardem Sahin 24 gün önce
3 yıl oldu 🤣🤣🤣🤣🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Rigby
Rigby 24 gün önce
Çok uzunmuş durdurdum yarın devam ederim
Qedir Nesirov
Qedir Nesirov Gün önce
11 saniyedeki kiz õmere kendini sırımış resmen...kiz her õnûne gelende yatan fayişedi..ömerde güzel kiz ona bakinca kedini bir şey zanneden bir boynubûkûk...bu kiz bunu aldatar veya aldatiyor...
elif onat
elif onat 5 gün önce
😂😂😂
Altuğ Uçar
Altuğ Uçar 16 gün önce
@sa Lajsslxjakoxjajz
Rigby
Rigby 18 gün önce
@Tuğba Bektaş sendemi ordan izliyon
Tuğba Bektaş
Tuğba Bektaş 20 gün önce
@Hande İ. her yere yaymayın telif alıyo
Leno
Leno 24 gün önce
Aykut Elmas gelsin diyenler
Leno
Leno 24 gün önce
Aykut Elmas gelsin diyenler
Leno
Leno 24 gün önce
Aykut Elmas gelsin diyenler
Leno
Leno 24 gün önce
Aykut Elmas gelsin diyenler
Ali Aşkar
Ali Aşkar 24 gün önce
Bildirim geldi biz geldik bebiş 🥰🥰🥰🥰
Leno
Leno 24 gün önce
Aykut Elmas gelsin diyenler
Musa Silak
Musa Silak 24 gün önce
Bu biletler nerden alınıyor kac para bilgisi olan var mi agalarrr
Ahmet Can
Ahmet Can 21 gün önce
@whereisbaho ücret var
Real Steel
Real Steel 24 gün önce
Biletix den alabilirsin en son 100 liraydı
whereisbaho
whereisbaho 24 gün önce
Ücret yok herkes seyirci, katılımcı
Leno
Leno 24 gün önce
Aykut Elmas gelsin diyenler
Yağmur Yılmaz
Yağmur Yılmaz 24 gün önce
Selam bebiş yine düştük buraya
Leno
Leno 24 gün önce
Aykut Elmas gelsin diyenler
Yusuf
Yusuf 24 gün önce
Adam geldi adam 😎
Yufus G
Yufus G 24 gün önce
Abi videolar çok uzun biraz daha kısa yapabilirsiniz : D
E. S
E. S 23 gün önce
Azicik izle ozmn beyin bedava
Berk Yıldırım
Berk Yıldırım 24 gün önce
@Serkan Dere beleşi var bnde isteyene link atim
Serkan Dere
Serkan Dere 24 gün önce
Exxen deki ile aynı süre aşağı yukarı kaliteli bir iş olduğunu düşünüyorsan burada şey yapmak yerine geç exxene 10 TL alt tarafı
BurjuvA
BurjuvA 24 gün önce
tanıtım videosu ya hani ondandır
KATİL
KATİL 24 gün önce
Dur reis ciddiye alıp kısaltabilir 10 sn video izlemeyek
Serdar Yıldız
Serdar Yıldız 24 gün önce
tik tak tik tak zaman geçiyor
Defne
Defne 24 gün önce
Izlemeden begenenler +1
Talib ÇAKMAK
Talib ÇAKMAK 24 gün önce
7.YORUM
Ps4 gamer
Ps4 gamer 24 gün önce
Adamsın hasan cann kaya
Edip Demirtaş
Edip Demirtaş 24 gün önce
*Seviliyorsun bebişş ☺️❤️💎*
Edip Demirtaş
Edip Demirtaş 24 gün önce
*Heyecanla bekliyorum bebişş ☺️❤️💎*
Mert Peçenek
Mert Peçenek 24 gün önce
Canıms yaaaa 😁😁
E X O   B T S   K İ N G S⟭⟬
E X O B T S K İ N G S⟭⟬ 24 gün önce
Nasıl tak diye burdayım! Sjsjsns💙💙
E X O   B T S   K İ N G S⟭⟬
E X O B T S K İ N G S⟭⟬ 24 gün önce
Seni çok seviyorum kral❤️😚
Konuşanlar 21. Bölüm | Ekstralar
17:46
Konuşanlar
görünümler 4,2 Mn
Konuşanlar 20. Bölüm | Ekstralar
13:20
Konuşanlar
görünümler 2,6 Mn
İstanbul is The New Cool
1:00
Go Türkiye
görünümler 101 B
Tangonun #AdBor Hali - Baht Oyunu 6. Bölüm
8:07
Baht Oyunu
görünümler 1,2 Mn
Konuşanlar 26. Bölüm | Ekstralar
14:12
Konuşanlar
görünümler 2,9 Mn
Konuşanlar 25. Bölüm | Ekstralar
13:43
Konuşanlar
görünümler 3,2 Mn
Konuşanlar 3. Bölüm | Ekstralar
12:31
Konuşanlar
görünümler 2,2 Mn
"Comedy Club": Андрей Бебуришвили - книга
8:12
Телеканал ТНТ
görünümler 2,2 Mn
Konuşanlar 23. Bölüm | Ekstralar
15:53
Konuşanlar
görünümler 3,4 Mn
Konuşanlar 24. Bölüm | Ekstralar
12:37
Konuşanlar
görünümler 2,9 Mn
Konuşanlar 17. Bölüm | Ekstralar
17:35
Konuşanlar
görünümler 6 Mn
İstanbul is The New Cool
1:00
Go Türkiye
görünümler 101 B
Tangonun #AdBor Hali - Baht Oyunu 6. Bölüm
8:07
Baht Oyunu
görünümler 1,2 Mn
Burak Bulut & Kurtuluş Kuş - Nabız
3:19
netd müzik
görünümler 18 Mn
Gazapizm - Gördüler ( Furkan Demir Remix )
3:12
Furkan Demir
görünümler 76 B
Måneskin - I Wanna Be Your Slave (Lyrics)
2:53
The Vibe Guide
görünümler 577 B
Nabız
3:19
Various Artists - Topic
görünümler 507 B
Hidra - Dip (Official Video)
2:49
Hidra Official
görünümler 52 B