Konuşanlar 2. Sezon 1. Bölüm Tanıtımı

  görünümler 193,816

Konuşanlar

6 aylar önce

►Kanala abone olmayı unutmayalım ve en beğendiğiniz şakaları yoruma yazabilirsiniz.. 🤗🤗

►Konuşanlar kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. Konuşanlar kanalına abone olmak için: bit.ly/3dnWD01

► Hasan Can Kaya Instagram Hesabı: hasancankay...

► Hasan Can Kaya Twitter Hesabı: kayahasancan?s=08

YORUMLAR
Konuşanlar
Konuşanlar 6 aylar önce
Konuşanlar kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. Konuşanlar kanalına abone olmak için: bit.ly/3dnWD01
Eray
Eray 4 aylar önce
Hacı biz fakirler, seni izlemicez artik. Zengin totoşlarla hayirli işler 👍
Emir Ozkan
Emir Ozkan 6 aylar önce
Ne içeriği fragman mı?
Dila Kent'in Unicornu🦄✔
Dila Kent'in Unicornu🦄✔ 6 aylar önce
asla
Oyun Avcısı
Oyun Avcısı 6 aylar önce
AboneyiM
Muhammet Aydın
Muhammet Aydın 12 saatler önce
İremin instasını bulanlar yazsın 😁
Muslim
Muslim 5 gün önce
O kadar aptalca, basit, bel altı espiriler ki seni meşhur edenlere bir şey demek isterdim de izleyenler de ayrı zekaya sahip.
Ferhat Arda Kahya
Ferhat Arda Kahya 2 aylar önce
en sol öndeki ablayi bulurmusunuz ya :D
Beko 212
Beko 212 3 aylar önce
İremin instasını bulan yokmuyaaa
Lewn1 PUBGM
Lewn1 PUBGM 4 aylar önce
İrem onrsnmz0 hesabını bul
Lewn1 PUBGM
Lewn1 PUBGM 4 aylar önce
İrem onrsnmz0 hesabını bul
Lewn1 PUBGM
Lewn1 PUBGM 4 aylar önce
İrem onrsnmz0 hesabını bul
Lewn1 PUBGM
Lewn1 PUBGM 4 aylar önce
İrem onrsnmz0 hesabını bul
Beko 212
Beko 212 3 aylar önce
Buldunmula kızın instasını
sherlock holmes
sherlock holmes 4 aylar önce
Fakirlere 58 saniye 🙃🙃🙃🙃
Yusuf Almaz
Yusuf Almaz 4 aylar önce
İrem in hesabını bilen var mı
Beko 212
Beko 212 3 aylar önce
Buldunmu
Ertuğrul Asal
Ertuğrul Asal 5 aylar önce
Kacinci bölüm oluyor bu arkadaşlar
YUSY - TUBE DESIGN
YUSY - TUBE DESIGN 5 aylar önce
Exxen...
ahmetcan demir
ahmetcan demir 5 aylar önce
Eeeee at gibi giden it gibi gelir 😂😂 exxen baktı ki tutmayacak para gelmeyecek dedi baba olmaz bu is böyle 😂
ALEYNA Saniser
ALEYNA Saniser 5 aylar önce
Iremin instasini bulan var mı ?
Beko 212
Beko 212 3 aylar önce
Bulduysan haber verlaa
Özgür Yıldırım
Özgür Yıldırım 5 aylar önce
Harbi bulabilen yokmu
Üznük Üznük
Üznük Üznük 5 aylar önce
DALGA MI GEÇİYORSUNUZ? REZALET BU YAPTIĞIN. HALKIN KAHRAMANIYDI HALE BAK...
Harun Ozalp
Harun Ozalp 5 aylar önce
Fakirlere 59 saniye
Metin Demir
Metin Demir 5 aylar önce
Gülerek çoğalma yerine Parayla çoğalmayı bulmuşlar bugün çıkan yarın batar inşallah
Betül nisa Dığrak
Betül nisa Dığrak 5 aylar önce
Kanalı boş birakmiycaz dediğiniz bu muydu lan 1 dk videolarmiydi
Selçuk Akyildiz
Selçuk Akyildiz 6 aylar önce
Peki Zeki Müren de bizi görecek mi??
Akaryakıt Camiası
Akaryakıt Camiası 6 aylar önce
İzleme değil linç okumaya geldim. Selamlar :D
A B
A B 6 aylar önce
Apo telefon konuşması çok kısa sürdü ya.
Burak Bey
Burak Bey 6 aylar önce
dislike çökün arkadaşlaarrr
Futbol Sonuç noktası
Futbol Sonuç noktası 6 aylar önce
Eski tanıtımlar 1 milyon izlenirken yeni tanıtımlar 70 ile 400 bin izlenme. Yanlış yaptın kendin için 5 milyon izlenmem vardı. 1 tl ye içerik üreteseydin kendi platformunda haftalık 3 -4 milyon kazanırdın. Vergisi 300 500 bin 3.5 2.5 milyon kalırdı. Acuna yedireceğin parayı sen kendin ÇATUR ÇUTUR yerdin. Kimsenin zoruna da gitmezdi.
Zeynep Maviyıldız
Zeynep Maviyıldız 6 aylar önce
Abi ya niye exxen a geçtin fragmandan bir şey anlamıyorum
Tiktok Akımları
Tiktok Akımları 6 aylar önce
Merak ettim izledim amaa bana göre hiç bir şey komik değil değişik
Emre Microsoft
Emre Microsoft 6 aylar önce
Abi para lazım olduğunu bilseydik biz gönderirdik ki. Bize niye söylemiyon da TV'ye geçiyon? Acun çizgifilmi yayınlasın, sen geri dön, "para gönderin, ekibe para lazım de" göndermezsek şerefsiziz.
Oktay İnanduğçar
Oktay İnanduğçar 6 aylar önce
Seda önce kendine kaç puan verir onu bir düşünsün
Ersoy
Ersoy 6 aylar önce
1,6 milyon kişiyi meydana çağırıyorsun, koşarak doluşuyorlar sonra ekrandan nah işareti çekiyormuşsun gibi bu tanıtımlar. Exxen’den 1 ay sonra bari burada paylaş Hasan Can. Yoksa artık aile ortamımız bitti Bey’mi demem lazımdı.
Hasan HG
Hasan HG 6 aylar önce
İşler nasıl gidiyor le sen yılan isler kesat mi
EpilatesTV
EpilatesTV 6 aylar önce
Ya beyler sadece fragman lar payşalyo yani bolüm yuklemiyor vala üzüldum 😢😢😢
The Bordeaux Apple
The Bordeaux Apple 6 aylar önce
Anladık hepiniz cok kiymetli cok saygideger insanlariniz, tamam. Sanki para verip izliyordunuz, adam saati programı isteyen izlesin isteyen gelip burada dislike atıp ağlasın ne uzattınız be
Zeynep Klaus
Zeynep Klaus 6 aylar önce
hasancancigim sagol exxen'e gecmissin.artik seni ruyamizda seyrederiz.youtubun suyu mu ciktida taa Acun'un parali tv sine gittin.iyi yolculuklar ve bol paralar....
Sude nur Önver
Sude nur Önver 6 aylar önce
Abi iyi guzel exxen gibi bir yere gecis yaptiniz ama, biz artik izliyemiyoruz. Ben belcikadayim ve exxen'i kulanamiyorum, acilmiyo mahrum kaliyoruz 😒 ki tek biz degilizdir bu durumda olan
Mehmet ÇAKAR
Mehmet ÇAKAR 6 aylar önce
Exxen'e geçtiğin için bir süre sonra unutulcaksın müstehak sana :) Ne oldu halk adamıydın burjuva çocuğu oldun adam mı oldun keşke başından beri izlemeseydik reytingleri biz verdik buradan şimdi bize giriyor. Cem Yılmaz yapmadı bunu bu ne hadsizlik kendini bilmezliktir. Yazıklar olsun bir disslike da benden ve bugüne kadar disslike attığım tek TRpost kanalı olarak benim açımdan tarihe geçiyorsun.
Mert Can
Mert Can 6 aylar önce
Halla Youtup Üzerinden Pirim yapip Baska biryerde yemen Oda Güzelmis (Ne Dediler Sana Mesalla yoluna bak bos ver O fakirleri Ancak böyle büyürsün Sen kendine bak yürü be Hasan mi Dediler..
Mert Can
Mert Can 6 aylar önce
Hasansin Ama Artik Can Deyilsin😉😉😉😉
Salazar ff
Salazar ff 6 aylar önce
Abi ya keşke exxesne geçmeseydin
Burak Koc
Burak Koc 6 aylar önce
Dislike için geldim sayı kazandırmak için değil
Kroix Tr
Kroix Tr 6 aylar önce
Exxen sevmeyenlerin %70 aileniz izin vermiyor diye gelip buraya gelip ağlıyorsunuz
Bartu Akgün
Bartu Akgün 6 aylar önce
YANLIŞ YAPTIN HASAN PARA GELİR GİDER ÖNEMLİ OLAN HATIRLARIMIZDA İYİ KALMANDI SEN PARAYI SEÇTİN
Ali Kuli
Ali Kuli 6 aylar önce
Hadi ama fakir ama mutlu olmak nerde
Ali Kuli
Ali Kuli 6 aylar önce
Orjinal gururlu ama şimdi konumuz gurur değil
Mücahit ATAŞ
Mücahit ATAŞ 6 aylar önce
Ben de mi oluyor sadece bilmiyorum ama fragmanı bile izleyesim gelmiyor
Kürşad Ayaz
Kürşad Ayaz 6 aylar önce
Neye üzülüyorum biliyor musun...
Sinem Demir
Sinem Demir 6 aylar önce
abi fakirleri düşünüp youtube de tam bölüm yayınlasan ?
Ayda Mokhtarzadeh
Ayda Mokhtarzadeh 6 aylar önce
Ben başka ülkeden izliyodum ve exxene geçiş yaptiğindan beri izleyemiyoruuum bebiş :(
mehmet faik
mehmet faik 6 aylar önce
2 mi
Enis Gülseven
Enis Gülseven 6 aylar önce
Yazıklar olsun
Halime Celik
Halime Celik 6 aylar önce
Exxsen e geçtin sanki kaybettin be abi
Mortingen Strasse
Mortingen Strasse 6 aylar önce
Bak hele ya bide umut veriyo
Ezgi Salkaya
Ezgi Salkaya 6 aylar önce
Lütfettiniz. Zahmet olmuştur
Kage Nyan
Kage Nyan 6 aylar önce
yazık oldu walla bize gittin exene öksüz yetim kaldık. daha tam popüler değilken bu çocukta iş var diyip eşe dosta izlettip onları da bağımlın yapmışken. Tüm videolarını üçer kez hatim etmişken. cidden yazık oldu.
IMHAOFFICIAL TV
IMHAOFFICIAL TV 6 aylar önce
vallaha izledim ama yüzümde tebessüm bile oluşmadi...eski hissiyati sezemedim
Zerda Andıç
Zerda Andıç 6 aylar önce
Yanlış yoldasın be Hasan sevmiştik seni
Dilek Yılmaz
Dilek Yılmaz 6 aylar önce
Gülmek bile parayla artık 🥺
Tufan Ceyhan
Tufan Ceyhan 6 aylar önce
tüm samimiliğini kaybetmiş olman...
Viserion
Viserion 6 aylar önce
Dalga geçer gibi fragmanı youtube da paylaşmazsın ama
kubra sahin
kubra sahin 5 aylar önce
@VOLKAN ÜRÜN youtubeda ücretsiz mi yapmış oluyor 😅 tabii ki kendi hayatları kanala hiçbir lafım yok ama yorumunuz çok saçma ücretsiz mi yapsın diyorsunuz gören de sokak sokak mahalle mahalle ücretsiz program yapıyor zanneder. Komik.
Viserion
Viserion 6 aylar önce
@VOLKAN ÜRÜN Ben adamın geçip geçmemesine bir şey demiyorum geçsin fakat onu buralara bizler getirdik ve şuan hicbir içeriginden faydalanamiyoruz eski bolumleri bile silmiş onları da silsin tamam ama dalga geçer gibi de fragmanı burada paylaşmasın.
VOLKAN ÜRÜN
VOLKAN ÜRÜN 6 aylar önce
Adamın mesleği bu napsın ömür boyu sen mutlu ol diye ücretsiz stand up mı yapsın. Çok seviyorsan bu adamı geçersin sende Exxen'e
İlknur Tekin
İlknur Tekin 6 aylar önce
Gülerek çoğaldık gülerek kaybettik teşekkürler bebis 😏
Mehralı Abbasov
Mehralı Abbasov 6 aylar önce
Exxen me olay ne? Adam videolara devam edecek mi ben sildi bitirdi biliyordum
zey zey
zey zey 6 aylar önce
Haftaya exxende ki bölümleri burda yayınlarsiniz... samimiyeti kaybetmiş program.
Light Yagami
Light Yagami 6 aylar önce
noldu bebiş artık trendlere giremiyor musun ?
Der00
Der00 6 aylar önce
yt ye geri dön
Osman Şener
Osman Şener 6 aylar önce
Birde diyorlar ki adam taş mı, yesin. Neden Enes batur taşmı yiyordu. Keşke diyecek ama iş işten geçmeden dese bari. Ulan en cabuk yukselıp en cok satan adam 🤍❤️
paşam
paşam 6 aylar önce
Haha çok dislike...
Reallive
Reallive 6 aylar önce
Bence Exxeni bırak sen fakir ve iyi yürekli insanların Hasan canısın ole de kal reis seni burda istiyoruz lütfen yawww
süleyman kırbaş
süleyman kırbaş 6 aylar önce
Bu ne abicim gösterip elletmiyorsunuz ya
Furkan asan
Furkan asan 6 aylar önce
Baba: oğlum ne izliyorsun Ben: baba konuşanları izliyorum Baba: konusu ne Ben: vala baba konusuna bakmıyorum adam oyle güzel küfür ediyor laf sokuyor canım çekiyor resmen 😂😂 Baba: neee bi bakayım 1 hafta sonra Baba: oğlum yeni bölüm yokmu ❤️❤️❤️😂😂😘😘
Dolusehrin Boşansanı_
Dolusehrin Boşansanı_ 6 aylar önce
Acun Macunluk yaptı bir konuşanlarımız vardı onu da exxen evett aldı of
Dolusehrin Boşansanı_
Dolusehrin Boşansanı_ 6 aylar önce
@Ali Kuli ölmezse olabilir
Ali Kuli
Ali Kuli 6 aylar önce
Eminim bu adam yeni bi dünya kurmayı hedefliyor kendi markasinı çıkardı kendi netflixini çıkardı yeni bir ülke kurarsada şaşırmayın
Furkan Kan
Furkan Kan 6 aylar önce
Artık izleyemiyoruz ne büyük kayıp neyse artık gülmeyiz olur biter
Beyza
Beyza 6 aylar önce
Biri exxen alıp TRpost a korsan yuklese keşke
A. M
A. M 6 aylar önce
Cok ozledim . Izleyememek uzucu
Legend BrotherS
Legend BrotherS 6 aylar önce
Acuna sattın kedini yazıklar olsun
Zara Dogan
Zara Dogan 6 aylar önce
Izleyenler bize anlatsın 😂😂
fatih koc
fatih koc 6 aylar önce
The thrill is gone The thrill is gone away The thrill is gone, bebiş The thrill is gone Exxen .............. :((
Ayse Bayram
Ayse Bayram 6 aylar önce
Bölümü kaçak izledim yılbaşını gecesi çok komikti yine ama hasan abimiz satışcı olduğu için dislike atıp çıkıcam
fnur
fnur 3 aylar önce
Nerden indirdin link varsa atar mısın ben güvenemiyorum da
Ayse Bayram
Ayse Bayram 6 aylar önce
@Caz Yapma ip tv indir izle kanka
Caz Yapma
Caz Yapma 6 aylar önce
Nerden izledin link bıraksaydın
Nevzat Asil
Nevzat Asil 6 aylar önce
Adam Taş mı yesin... Bizde yapılan sanatın ücreti varsa değerlidir. Bedava Olduğunda yüzüne bakmıyoruz.
Fatih Akkus
Fatih Akkus 6 aylar önce
20 liraya geçtik.ama interneti yiyor adeta ona çözünürlük ayarı koyun
Bahadır Kalay
Bahadır Kalay 6 aylar önce
Güldükçe çoğalıyoruzdan parayı veren çoğalıra geçtin ben Hasan Can, keşke hep ihtiyacımız olan gülme işini seninle bedava yapabilsekdik keşke hayatın "paran yoksa hiçsin" anlayışını sen de bize dayatmasaydın. Keşke sen de ekibin de biz de hayattaki herkes de kapitalist düzene köle olmasak
büşşş
büşşş 6 aylar önce
Abi yanlış yere yükledin burası TRpost , exxene yüklemen lazımdı
sercan kalaycioglu
sercan kalaycioglu 5 aylar önce
@PG SnakeEye exxenden
PG SnakeEye
PG SnakeEye 5 aylar önce
Nasil bakcaz ya la bolumlere
sercan kalaycioglu
sercan kalaycioglu 6 aylar önce
yürübe devam
Ali Dursun
Ali Dursun 6 aylar önce
ses efektleri fln nedir yaaaaa
Bayram Çolak
Bayram Çolak 6 aylar önce
abi bir iki ay sonra atsaydın tanıtımı. kaç gün oldu bölümün exxene gireli .korsanlar beğensin acuna para vermem
Caz Yapma
Caz Yapma 6 aylar önce
Korsan bulduysan link bıraksaydın
Mem Alan
Mem Alan 6 aylar önce
Ne exxen onu biçersin hesancaan. Samimi gelmiyor artık konuşanlarda sende
Oyun Avcısı
Oyun Avcısı 6 aylar önce
👌
Mrx
Mrx 6 aylar önce
Keşke hala burda yayınlansa
Caner Özkan
Caner Özkan 6 aylar önce
Fragmanı izleyerek 1 saatte ne olup bittiğini anlamaya çalışanlar yalnız değilsiniz
Talha Esentürk
Talha Esentürk 6 aylar önce
Artık yeni bölümler güldürmüyor acaba neden?
RESTLESS
RESTLESS 6 aylar önce
Arkadaşlar bu kanal hiç bir zaman boş kalmayacak. Yakında yetişkin çizgi film geliyor konuşanlar kanalına...
Lena Sanyli
Lena Sanyli 6 aylar önce
Adam açıkladı neden exxene geçtiğini neden bu kadar linç ediyosunuz. Sadece HasanCan yokki ekip var orda yani youtube yetmiyo para anlaminda anlayin artık
Enes Taş
Enes Taş 6 aylar önce
Lan adamın para kazanmasından bu kadar mı nefret ediyosunuz dislike oranı yarı yarıya . Koskoca prodiksyon var youtubetan tüm ekip ekmek yiyemiyo demekki. Öyle bi teklif gelince de napsın adam. TRpost kanalı olarak bakmayın bu programa çok özgün bir içerik. Adam sanki vlog çekiyo. Tüm ekibe yetecek kazanç çıkmıyo işte.
Enes Taş
Enes Taş 6 aylar önce
Para verenin ne farkı kaldı 3bölüm için mi para verdi
Beren Öz
Beren Öz 6 aylar önce
eskileri silmesine karşıyız biz
sinan karaca
sinan karaca 6 aylar önce
Bence artık sende herkes gibisin :)
ali çağırgan
ali çağırgan 6 aylar önce
Bize bi sıçma hikayeni anlat. Hasan Can: Exxen'e geçmek...
Feyzi Akbaş
Feyzi Akbaş 6 aylar önce
Mükemmel bi yorum kral
Ömer Öz
Ömer Öz 6 aylar önce
ULAAAAAAAAAAAAAAAAAA yeni bölümleri youtubea senin çekmen gerek, daha komiksin hasandan, kesinlikle mizah yap kesinlikle
Mavi
Mavi 6 aylar önce
bye
Ahmet reis
Ahmet reis 6 aylar önce
Lan dedim aha geri dönüdü çikolatası elinden alınmış çocuk gibiyim
Edithizm
Edithizm 6 aylar önce
Exxen'i senin için alsam da sanki burda daha mı çok sarıyordu ?
Eray
Eray 4 aylar önce
@Kroix Tr yorum yapiyoruz zaten.
Kroix Tr
Kroix Tr 4 aylar önce
@Eray izleme o zaman
Eray
Eray 4 aylar önce
@Kroix Tr la ergen. 10tl muhabbeti yapmiyo kimse. Acun a ait ne varsa izlemeyiz. Ozellesmeye karsiyiz.
Kroix Tr
Kroix Tr 5 aylar önce
@Don't mind me just eatin' my chicken nuggies Almana izin vermiyorlar diye ağlama sen
Don't mind me just eatin' my chicken nuggies
Don't mind me just eatin' my chicken nuggies 5 aylar önce
@Kroix Tr Hadi lan oradan.
Elcan Quliyev
Elcan Quliyev 6 aylar önce
Bölüm istiyoruz reiss
Rozerin Ceylan
Rozerin Ceylan 6 aylar önce
Yani kalan bölümlerin devamını getirsene ya valla özledik
AF C.
AF C. 6 aylar önce
Birlikte büyüdük bu kanalda ama bıraktın gittin be usta. Burayı terkedip paralı bir yere geçmen ne biliyim senden beklemezdim.
Fes Drdf
Fes Drdf 6 aylar önce
Acunun diğer ünlüleri gibi 3adam gibi BİRDEN KAYBOLACAKsın.
Roekelos
Roekelos 6 aylar önce
@AF C. Ayrıca sadece Hasancan için alsan diğerlerine de para veriyorsun bakışı çok saçma. Netflix ve Bluetv gibi platformalrda da beğenilmeyen sevilmeyen yapımlar var. Ama hiçkimse "Yav benim sevdiğim diziler var ama şimdi diğerlerine de para gidecek almayayım" demiyor.
Roekelos
Roekelos 6 aylar önce
@AF C. TRpost dan iyi kazanmıyordu kesinlikle ama geleceği vardı. Exxen'e geçmeyi tercih etti. Bu kimseyi alakadar etmez. İzleyeceksen parayı verirsin izlemeyecaksen vermezsin bu kadar basit. Hasancanın tamamen kendi tercihi.
Elcin Xanmedov
Elcin Xanmedov 6 aylar önce
@AF C. iscilerin hepsinin parasini kendi oduyor tutdugu salonun parasi falan dusun masraf adam hic bi seye para vermeden parasini kazanacak burda otu ne varki
Talha Esentürk
Talha Esentürk 6 aylar önce
@AF C. Sadece konuşanlar izlemek için hem reklam izleyip hemde para vermek zor
cagancakass
cagancakass 6 aylar önce
İzlemeden dislike atanlar
Nezih Atik
Nezih Atik 6 aylar önce
izledim bu volumu xok oldu yahhu
Sahil Qadimov
Sahil Qadimov 6 aylar önce
Para vererek coğalicaz bundan sonra?
Aşkın Tarifi 8.Bölüm 2.Tanıtımı
1:06
Aşkın Tarifi
görünümler 492 B
Stabil - BILLBOARD (Official Video)
3:43
Stabil
görünümler 40 B
MAÇ ÖZETİ | Beşiktaş 1-0 Başakşehir
7:32
Beşiktaş JK
görünümler 303 B
Konuşanlar 10. Bölüm | Ekstralar
13:10
Konuşanlar
görünümler 3,2 Mn
Konuşanlar 9. Bölüm Shot | EXXEN
7:41
Exxen
görünümler 1,9 Mn
Konuşanlar 2. Bölüm | Ekstralar
10:41
Konuşanlar
görünümler 2 Mn
Konuşanlar 25. Bölüm | Ekstralar
13:43
Konuşanlar
görünümler 3,2 Mn
Konuşanlar 10. Bölüm Shot | EXXEN
8:02
Exxen
görünümler 1,3 Mn
Tolgshow - 2. Bölüm | Cem Yılmaz
1:54:21
25 Film
görünümler 1,7 Mn
Aşkın Tarifi 8.Bölüm 2.Tanıtımı
1:06
Aşkın Tarifi
görünümler 492 B
Stabil - BILLBOARD (Official Video)
3:43
Stabil
görünümler 40 B
MAÇ ÖZETİ | Beşiktaş 1-0 Başakşehir
7:32
Beşiktaş JK
görünümler 303 B
Fanta ile atıştır. Eğlen. Tekrar et.
0:34
1900 Yılında Doğsaydınız ...
23:19
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 163 B
Bu Acıya Yürek Dayanmaz! 'İkisi de Yanarak Can Vermiş'
5:13
Demirören Haber Ajansı
görünümler 282 B
İstanbul is The New Cool
1:00
Go Türkiye
görünümler 101 B