Konuşanlar 2. Sezon 10. Bölüm Tanıtımı

  görünümler 373,007

Konuşanlar

►Kanala abone olmayı unutmayalım ve en beğendiğiniz şakaları yoruma yazabilirsiniz.. 🤗🤗

►Konuşanlar kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. Konuşanlar kanalına abone olmak için: bit.ly/3dnWD01

► Hasan Can Kaya Instagram Hesabı: hasancankay...

► Hasan Can Kaya Twitter Hesabı: kayahasancan?s=08

YORUMLAR
Konuşanlar
Konuşanlar 5 aylar önce
Konuşanlar kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. Konuşanlar kanalına abone olmak için: bit.ly/3dnWD01
Sena
Sena 5 aylar önce
Valla sadece konuşanlar için exxen e üye olamam youtube a da atın
Cingiz Ceferov
Cingiz Ceferov 5 aylar önce
Selam,tam bölümü nasıl izleyebilirim?Yani hangi kanalda yayınlanıyo?
Pınar YILMAZ
Pınar YILMAZ 5 aylar önce
1 dk da olsa güldük elhamdülillah 😁
Muhammet Aydoğan
Muhammet Aydoğan 5 aylar önce
Baba aboneyizde exzene değiliz nasıl izleyeceğiz seni yutup da fırgman mı izlicez hep biz
Zehranur Karaarslan
Zehranur Karaarslan 5 aylar önce
Ahggg hasan ahhhgg iki tane izleyip gülüyoduk beeeee
احمد عباس ساقي
احمد عباس ساقي 28 gün önce
Ya sorması ayıp ama bülümler nerde çıkıyor ?????
son feci sinirli
son feci sinirli 2 aylar önce
OĞUZHANIN SOYADI NE ALLAHINI SEVEN YAZSIN
stefan horse
stefan horse 2 aylar önce
En büyük zevk klitorise dil atmak tır
Yağmur Atay
Yağmur Atay 3 aylar önce
Ya bu Kaan kim aziz yıldırım olayını filan anlattı ya
Hanzade Beril
Hanzade Beril 4 aylar önce
Shotlar da silinniş hayırlı olsun mq
Pınar çok güzel bir film
Pınar çok güzel bir film 4 aylar önce
Güzel
muhammet yavuz
muhammet yavuz 4 aylar önce
DİLARANIN İNSTASINI BİLEN YAZSIN BEN BEGENINCE DE SİLSİN PLS
enes yeşil
enes yeşil 5 aylar önce
Bu bölüm çok saçmaydı
Miurcax
Miurcax 5 aylar önce
Selcuksporu ikna et de yeniden aktif hale getirsin dizi sitesini . Bu bolümü izleyemedim
kubilay sezen
kubilay sezen 5 aylar önce
seni sevmeyen anasını babasını sevmez
Türk 1071
Türk 1071 5 aylar önce
Baba +18 geyikleri cıkarsak tamamen boş bi ortam 😏
Umut Kayhan
Umut Kayhan 5 aylar önce
@konuşanlar @hasancankaya belirli zamanlarda oturur hepberaber seni açar izlerdik televizyondan sevdiklerimizle beraber çok da güzel vakit geçirirdik hakkını ayrıca helal et. Sırf sen geçtin diye Exxen’e ilk gününden hemen üye oldum. Normalde rekabet ettiği platformların uygulamalarına kumandadan kanal değiştirir gibi girebiliyor sana da youtube üzerinden iki kumanda tuşu ile ulaşabiliyorduk. Bizler genelde televizyon izleyen yada diğer içerikleri de televizyondan izleyen insanlarız ki senin patronun da zaten televizyon sayesinde patron olmuşken yüzlerce milyon liralık yatırım yapıyor ama konuşanları benim gibilerin izlemesi için cebimizde hdmi kablosu, boynumuzda üçlü priz, kafamızın üstünde laptopla fln beklerken ayar yapmamız gerekiyor. Aklım almıyor. “Exxen ile Bütün eğlence nasıl eziyete dönüşür.” Markanın sloganı bu benim için.
İshak Gül
İshak Gül 5 aylar önce
Hasan canda baya konuşuyor ha @VINE CHALLENGE
Galip Yikilmaz
Galip Yikilmaz 5 aylar önce
Yemek yerken seni izliyorum abi bakarsın gülerken boğazıma dururda geberirim
marcelina meisel
marcelina meisel 5 aylar önce
Konuşan olarak alınan en önde oturan sarı saçlı kız.biraz daha kaydır bacağını amacına ulasacaksin.
MELİH BATMAZ
MELİH BATMAZ 5 aylar önce
Nankörlük yapanları görüyorum, kardeşim herkezin hayalleri var Haa geçmiş bölümleri kaldırmasalardı daha iyi e ama bu adamda hayallerini düşünmek zorunda nereye kadar youtube güldürdüğü günler başımızdan fazlaydı burada hele 2020 gibi bi senede Sevginize veya desteğinize ihtiyacı yok fakat gösterdiğiniz saygı en başta sizi yüceltir...
ÇİĞ KÖFTE AYRAN
ÇİĞ KÖFTE AYRAN 5 aylar önce
Nerede gülmemiz gerekiyor
Volkan yüzer
Volkan yüzer 5 aylar önce
Exxen ne alaka ya burdan ne güzel izliyorduk......
Hasip Yıldırım
Hasip Yıldırım 5 aylar önce
Yapmayın hiç yüklemeyin video yu böyle olmaz ya
Abdullatif
Abdullatif 5 aylar önce
Gülmeyen yalnız ben miyim?
SES BEY
SES BEY 5 aylar önce
Mizahın sadece küfürden ibaret olduğunu sanan program. Bu program televizyon da yayınlansaydı bip sesinden başka ses duyulmazdı.
Melih Ulupunar
Melih Ulupunar 5 aylar önce
Bölümler EyvaAllah güzelde.Son bir kaç bölümdür sürekli bel altı espriler yapılıyor :/
Tuna Gündoğdu
Tuna Gündoğdu 5 aylar önce
Hangi siteden korsan izleyebilirim tavsiye versenize
Tuna Gündoğdu
Tuna Gündoğdu 5 aylar önce
@Ayberk Tuna eyw
Ayberk Tuna
Ayberk Tuna 5 aylar önce
Site değilde clon TV APK tavsiye ederim
Ömer Ercan
Ömer Ercan 5 aylar önce
Hasan abi adamsın 💛💙
Beyzanur Baş
Beyzanur Baş 5 aylar önce
Y9
Beyoğlu Tarafları
Beyoğlu Tarafları 5 aylar önce
🦞
Bay Pas
Bay Pas 5 aylar önce
Aykut haklı
Bay Frodo
Bay Frodo 5 aylar önce
Programin adi bos konusanlar olmaliymis.
Yunus Oktay
Yunus Oktay 5 aylar önce
Çok iyiydi 1 dkka yeterli oldu
Mustafa Yıldırım
Mustafa Yıldırım 5 aylar önce
Ya ne zaman yeni içerik
Özlem Seyhan
Özlem Seyhan 5 aylar önce
;)
baeriese '
baeriese ' 5 aylar önce
Hasancan neden Muhammed Sallah'a benziyosun
sema 1987
sema 1987 5 aylar önce
Hasancan youtube de kalllll🙆‍♀️ almanyada ex midir exen midir ne haltsa yok ..izleyemiyorum senii
MeenippaF VALORANT
MeenippaF VALORANT 5 aylar önce
TRpost tanda para Kazanmak için atma 1 dakika neyimize yeticek abi konuyu bilmeden
Erhan ÖZDEMİR
Erhan ÖZDEMİR 5 aylar önce
Kanka o 5 saniyeyi fazla atmışsın. Gelmicem ulan exxe ne gel- mi- cem.
Yunus Emre Tosun
Yunus Emre Tosun 5 aylar önce
Exxen alırsam sırf bu konuşanlar için alırın
Dennis Patty
Dennis Patty 5 aylar önce
Exxen‘e gelmeyecegim, ama burdan aldigim keyfi kacirdigim icin de üzgünüm acikcasi. Gitme sebebinizi anliyorum, ben olsam ben de öyle yapardim, sartlar ortada neticede, amma ve lakin benim yerimde olsan belki sen de buna benzer bir mesaj yazardin Hasan Can’cim. Bir seyler kazanirken bir seyler de kaybetmeye mecbur heralde insan. Kismet. Her sey guzel olsun tüm ekip icin, sagolun varolun, güldügümüz kadari cok guzeldi.
MÎÇE
MÎÇE 5 aylar önce
Bedavayken çok izlerdik ama kıymetini bilemedik şimdi ise kıymetini biliyoruz ama bedava izleyemiyouz
Nesli Nur Esgin
Nesli Nur Esgin 5 aylar önce
Exxen'e Sadece Hasan Can icin uyelik yapanlardanım eminim benim gibi bir suru kisi var 😍❤
VALORANT Tactics
VALORANT Tactics 5 aylar önce
şakaları duyamıyoruz ki bir dakika nasıl yazalım
Selin Toker
Selin Toker 5 aylar önce
Senin yanındakini 😄
Efdalya BAHÇE
Efdalya BAHÇE 5 aylar önce
- şeyi çok sempatik buldum yaa ama ismini bilmiyorum. +beni mi? - seni değil yanındakini hxjxjjsjsj
fakatmuzeyyen
fakatmuzeyyen 5 aylar önce
Dizi plustan kaldırmışsınız kalbim yaralı
meryem kral
meryem kral 5 aylar önce
Bari Musa'nın videoyu bırakın be
Kara Kedi
Kara Kedi 5 aylar önce
Shot at da nasiplenek reis
Blackswan _
Blackswan _ 5 aylar önce
bir sey rica edicem, Ayaz adinda bir bebek var ve yardım ihtiyacı var, Zuzu TV diye bir kanal var yutupta Ayaz için yardım amaçlı, 1 milyon adinda bir video var youtubeye yaz cikar, kanalinda Zuzu TV kanalından ve 1 milyon videodan bahseder misin? Nolurrrrrrrrrr bebegin Tedavi suresi doluyor yoksa ömür boyu engelli kalacak...
Sude Hdsn
Sude Hdsn 5 aylar önce
Geri dön buraya Hasan Caaaan
Hasan Çevik
Hasan Çevik 5 aylar önce
Ahlaki niteliği olmayan bi program, fazlasıyla gereksiz bu sanat değil arkadaşlar kendinizi kandırmayın lütfen
Gaye
Gaye 5 aylar önce
sadece senin için exxen aldımm
aybuke tsn
aybuke tsn 5 aylar önce
Ne olursa olsun hasan canı seviyorum
Mürsel Berkan İşcan
Mürsel Berkan İşcan 5 aylar önce
Hiç mi gülünmez bir adama , buna gulenleri bu ülkeden sınır dışı etmek gerekli
bravo
bravo 5 aylar önce
cok ayık olduğu icin sıkılmıyormu 👆♦️♦️🃏♥️♣️
Mehmet Akca
Mehmet Akca 5 aylar önce
1. Sezon daha iyiydi. 2. Sezon beklentilerimi çok karşılamadı. Bunun sebebi de bazı bölümlerde programa katılan ünlüler. Ünlü bir konuk olduğu zaman programın çoğu ona sorulan sorular yada onun hayatı ile geçiyor ondan sonra program iboshow a dönüyor.
Balamir
Balamir 5 aylar önce
SensiTv den bedava izliyoruz 👍
Freedom For Özgür
Freedom For Özgür 5 aylar önce
Komik değil.
m C
m C 5 aylar önce
hocam bişey sorucam.. hiç kendiniz koyupda bulamadığınız oluyormu ? 🤣😂
Begüm Destan
Begüm Destan 5 aylar önce
TRpost Seni geç keşfettim hasan can ama çabuk kaybettim Exxen başarılarının devamını dilerim herşey gönlünce olur inşallah 🤲 videoları izlerken yemin ederim gülmekden kaz ayaklarım çıktı ağzımın büyüdüğünü aynaya baktığımda fark ettim çok gülmekten 😂😂😂
Atakan Yılmaz
Atakan Yılmaz 5 aylar önce
Hadi yallah exxene
Baki Hürüm
Baki Hürüm 5 aylar önce
bekliyoruz.
Muhammet İlyas
Muhammet İlyas 5 aylar önce
Hasan canın eski heyecanı yok sanki
Hivo San
Hivo San 5 aylar önce
0:32 deki abla hirkan çok güzel beni bul ve linkini ver lütfen
Hasan ÇİÇEK
Hasan ÇİÇEK 5 aylar önce
Başkan SLM alykm
Meryem Avci
Meryem Avci 5 aylar önce
İzdivaç programına dönmüş gibi iyice 😂
sevim sevimli
sevim sevimli 5 aylar önce
Exxen de niye seyredemiyorum....Bölümler açılmadı 🙁🙁😔
Tuğçe unal
Tuğçe unal 5 aylar önce
BU OLMASA BİZ NAPARDIK 😁
Alperen Ateş
Alperen Ateş 5 aylar önce
Apo gelsin abi
resul durmaz
resul durmaz 5 aylar önce
Az kaldı döneceksin
Erhan Tosun
Erhan Tosun 5 aylar önce
Survivor, masterchef gibi yapımlarda da seni görmeyi çok istiyoruz Hasan Can inşallah.
beyza
beyza 5 aylar önce
dislike attım (:
Deli Çeri
Deli Çeri 5 aylar önce
Fakir işi gülme sadece fragmanla avumuyoruz napalm
Onur Ayy
Onur Ayy 5 aylar önce
Kaç paraya geçtin exxene acayip merak ediyorum. Ben yerinde olsam haftada 1 trilyonldan assagisini kabul etmezdim!
DoLuNaY
DoLuNaY 5 aylar önce
Bizler senin yanındayız 2günlük kişiler olmasa ne yazar. Hep Başarılar Hasan Can✊🏻
Elbey Hakverdi
Elbey Hakverdi 5 aylar önce
Abi kralsen hee
I'M AL ONE
I'M AL ONE 5 aylar önce
Bugün de sana yakıyoruz abicim, evet sen abi sempatigin yanında oturan 🚬🚬🚬
Hasan Karataş
Hasan Karataş 5 aylar önce
Aferin hasan
Abil Mirzeyev
Abil Mirzeyev 5 aylar önce
Abi bunları nasıl ful bölüm izleye bilirim ben ?(
Yunus Ekinci
Yunus Ekinci 5 aylar önce
exxeni ücretsiz izleyebiliyosunuz
Enes Aktogan
Enes Aktogan 5 aylar önce
Awesome
Çağan Eman
Çağan Eman 5 aylar önce
Mükemmel ötesi.. bayılıyorum bu adama🤓
Özge Özsoy
Özge Özsoy 5 aylar önce
Hasan Can bayılıyorum sana 😘
murat bilmez
murat bilmez 5 aylar önce
Exxen batsa da boyle guzelliklere para odemeden ulasabilsek. Sevdigimiz bir program vardi izliyorduk hoopp ver parayi izle keske herkes fakir olsa.
Leningrad Leningrad
Leningrad Leningrad 5 aylar önce
Yeni bölümün yayın tarihini bilen var mı?
Gürkan Kaya
Gürkan Kaya 5 aylar önce
Bende izleyemiyorum artık bölümleri fakat hala Yuotube'dan çıktı diye adama laf atan birçok kişi var, adam daha kaç kere söylesin yanında kaç kişi bu zamana kadar para almadan çalışmış, youtube gelirleri de bir yere kadar. Adam mecbur yani parasız nereye kadar gitcek adamlar emeğinin karşılığını almasın mı? Dediğim gibi izleyesemde adamsın Hasan Can seviyorum seni İnşallah böyle yükselmeye ve bizleri güldürmeye devam edersin.
Tankut Yılmaz
Tankut Yılmaz 5 aylar önce
Hasan Can abim seni çok çok çok çok seviyoruuuum☺☺☺☺☺☺☺☺😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
HÜSAMETTİN BAĞCI
HÜSAMETTİN BAĞCI 5 aylar önce
ULAN VARYA İNAT DEĞİL Mİ BUNLARI BİR GÜN İNDİRİP TÜM SERİYİ İZLEYECEM
Ahmet Erdoğan
Ahmet Erdoğan 5 aylar önce
Abi bunu çok seviyorum yaa 😅🤣
sahra akdeniz
sahra akdeniz 5 aylar önce
konuşanlar izlerken bile konuşanlar reklamı çıkıyor
Nagihan Erdoğan
Nagihan Erdoğan 5 aylar önce
Tatlım fragmanı buraya niye atıyorsun ki
Yusuuf Kavan
Yusuuf Kavan 5 aylar önce
Bekliyoruz...
rüm rüüm
rüm rüüm 5 aylar önce
Shotla bizi
Volkan Kaya
Volkan Kaya 5 aylar önce
Bir vefasız için(acun) bırakıp gittin mutlu musun?
John Locke
John Locke 5 aylar önce
G*t tebrik edeni beğeniyor eleştirene ise iktidar gibi tavır sergiliyor
Kadir Dağdelen
Kadir Dağdelen 5 aylar önce
bize bir sıçın hikayeni anlatır mısın hasan bebiş
morasel yldz
morasel yldz 5 aylar önce
Hasan abii yks sınavına hazırlanan öğrencilerin tek aktivitesi sendin abi bari sınava iki gün kala video yükle moral motivasyon olsunn
Ahmet Şura Arslantekin
Ahmet Şura Arslantekin 5 aylar önce
Kral adamsin vesselam
Mustafa DEMİR
Mustafa DEMİR 5 aylar önce
Tanıtımı burdan yap burdan da kazan işini öğrendi
Dilara Bölükdemir
Dilara Bölükdemir 5 aylar önce
Vaaaayyy yeni bölüm tanıtımı gelmiş şimdi cumayı beklemek kaldı❤ Seviliyorsun reis 💜
Dayı Reis
Dayı Reis 5 aylar önce
Burdan disslike atın burayada paylaşsınlar.
havinn
havinn 5 aylar önce
Neden konuklar gelmiyor o zaman daha eğlenceli geçiyor
Konuşanlar 10. Bölüm | Ekstralar
13:10
Konuşanlar
görünümler 3,2 Mn
Konuşanlar 26. Bölüm | Ekstralar
14:12
Konuşanlar
görünümler 2,9 Mn
Alişan'ın kardeşi Selçuk'a son vedası...
9:02
Cumartesi Sürprizi
görünümler 52 B
Nabız
3:19
Various Artists - Topic
görünümler 507 B
Konuşanlar 2. Bölüm | Ekstralar
10:41
Konuşanlar
görünümler 2 Mn
Konuşanlar 15. Bölüm | Ekstralar
12:48
Konuşanlar
görünümler 2,6 Mn
Konuşanlar 23. Bölüm | Ekstralar
15:53
Konuşanlar
görünümler 3,4 Mn
Konuşanlar 25. Bölüm | Ekstralar
13:43
Konuşanlar
görünümler 3,2 Mn
Konuşanlar 20. Bölüm | Ekstralar
13:20
Konuşanlar
görünümler 2,6 Mn
Konuşanlar 24. Bölüm | Ekstralar
12:37
Konuşanlar
görünümler 2,9 Mn
Alişan'ın kardeşi Selçuk'a son vedası...
9:02
Cumartesi Sürprizi
görünümler 52 B
Nabız
3:19
Various Artists - Topic
görünümler 507 B
FIFA 22 | Official Gameplay Trailer
3:48
EA SPORTS FIFA
görünümler 863 B
Hazırlık Maçı: Bursaspor - Y. Samsunspor
1:47:58
Tangonun #AdBor Hali - Baht Oyunu 6. Bölüm
8:07
Baht Oyunu
görünümler 1,2 Mn
Ada Masalı 6. Bölüm 2. Fragman
0:59
Ada Masalı
görünümler 2,1 Mn
KAFALARIN ANORMAL BİR HAFTASI! #hesapkimde
22:07